Zwroty i reklamacje

Ogólne porady dotyczące zamówienia

Uprzejmie prosimy o niezwłoczne sprawdzenie, czy zamówienie zostało uszkodzone w jakikolwiek sposób po jego otrzymaniu. Po otrzymaniu produktu upewnij się, że opakowanie jest kompletne i że zamówione urządzenia działają prawidłowo. Podczas 14-dniowego okresu zwrotu prosimy o ostrożne obchodzenie się z towarami, akcesoriami i opakowaniem. Wskazane byłoby również przechowywanie opakowania, dopóki nie będziesz pewien, że jest to właściwy produkt dla Ciebie.

Dostawa zniszczonych lub uszkodzonych towarów / uszkodzeń transportowych

Jeśli uszkodzenie zostało już wykryte po przybyciu przesyłki, dostawa towarów może zostać odrzucona. Jeśli tak jest, poinformuj nas, dlaczego nie zaakceptowałeś dostawy; to daje nam szansę do szybkiego dostarczenia nowego sprzętu. Jeśli zauważysz jakiekolwiek usterki w urządzeniu lub twoje zamówienie jest niekompletne, skontaktuj się z nami natychmiast po przez email pisząc na adres biuro@friendlyhouse.pl

Jeśli wady te wynikają z uszkodzenia transportowego, zrób zdjęcie urządzenia i opakowania i prześlij je do nas z krótkim opisem. Szkody transportowe należy zgłosić do nas w ciągu 2 dni! Jeśli szkody nie są spowodowane transportem, wówczas obowiązuje ustawowe powiadomienie o wadach w ramach gwarancji. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w sekcji „3-letnia gwarancja friendlyhouse”.

Dostawa nie zgadza się z zamówieniem.

W przypadku, gdy otrzymane produkty nie odpowiadają zamówionym towarom, prosimy o natychmiastowy kontakt mailowy na adres biuro@friendlyhouse.pl

Jak tylko otrzymamy niewłaściwy produkt, wyślemy wtedy produkt zgodny z zamówieniem. Oczywiście w naszym interesie jest unikanie takich nieporozumień. Jeśli jednak wystąpią takie problemy, przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Ogólne informacje dotyczące zwrotu towarów i wysyłki zwrotnej

W przypadku zwrotu zamówionych artykułów obowiązują następujące warunki: Towary muszą być wysłane w oryginalnym opakowaniu i w opakowaniu zbiorczym, łącznie ze wszystkimi akcesoriami. Opakowanie zbiorcze musi być stabilne, aby chronić produkt (y). ryginalne opakowanie musi pozostać nienaruszone - nie można na nim umieszczać etykiet wysyłkowych ani innych etykiet. Zwracane przedmioty muszą być w idealnym stanie; nie powinny mieć uszkodzonych folii, zadrapań, zabrudzeń, uszkodzonych opakowań ani brakującego styropianu. Jeśli stan zwróconych towarów nie jest doskonały, należy obniżyć wartość. Przedmioty wykluczone ze zwrotu to: oprogramowanie komputerowe (jeśli pieczęć na opakowaniu została usunięta) oraz produkty, których nie możemy odebrać ze względów higienicznych lub ze względów zdrowotnych (słuchawki, słuchawki douszne).

Wypełnij nasz formularz zwrotu (pobierz tutaj) i wyślij go wraz ze zwrotem wraz z kopią faktury. Ponadto prosimy o kontakt mailowy na biuro@friendlyhouse.pl, aby poprosić o bilet powrotny DPD i osobisty odbiór z Twojej lokalizacji.

Koszty wysyłki zwrotów są na własny koszt i muszą być dokonywane niezależnie.

Zwrot kwoty zakupu

Jak tylko otrzymamy zwrócony produkt, stan zostanie przez nas sprawdzony zgodnie z wyżej wymienionymi warunkami. Jeśli urządzenie jest w idealnym stanie i w oryginalnym opakowaniu, natychmiast zwrócimy kwotę zakupu, w tym ewentualne koszty wysyłki. Wybrana metoda płatności zostanie zachowana, aby płatności dokonane kartą kredytową lub PayPal zostały bezpośrednio zwrócone. Wszystkie inne płatności są zwracane przelewem bankowym.

Jeśli urządzenie pokazuje ślady zużycia lub inne wady opakowania lub zawartości, musimy przynajmniej obniżyć wartość. Kwota zależy od stanu urządzenia. Oczywiście poinformujemy Cię o każdej obniżce wartości przed zwrotem kosztów.

Gwarancja

Jeśli urządzenie jest wadliwe, może mieć zastosowanie pięć różnych scenariuszy. W zależności od scenariusza możemy Ci pomóc na różne sposoby i znaleźć rozwiązanie Twojego problemu.

Scenariusz 1:

Właśnie kupiłeś od nas urządzenie i wkrótce odkryjesz problem. Wada urządzenia jest już obecna przy dostawie.

Rozwiązanie:

Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli zorganizować bezpłatny zwrot wadliwego urządzenia przez DPD pickup. Otrzymasz urządzenie zastępcze.

Scenariusz 2:

Wada urządzenia występuje w ciągu pierwszych sześciu miesięcy po dostawie. W tym przypadku obowiązuje zasada odwrócenia ciężaru dowodu.

Rozwiązanie:

Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli zorganizować bezpłatny zwrot wadliwego urządzenia przez DPD pickup. Obrażenia zostaną wtedy sprawdzone. W przypadku walidacji urządzenie jest wymieniane lub naprawiane. Jeśli wada jest z winy klienta, ustalimy kosztorys naprawy.

Scenariusz 3:

Wada urządzenia występuje po sześciu miesiącach. W takim przypadku obowiązuje gwarancja.

Rozwiązanie:

Skontaktuj się z nami, aby wyjaśnić Twoją sprawę. Prosimy o przesłanie nam wadliwego urządzenia na własny koszt. Zwróć uwagę na szczegóły w naszej sekcji „Zwroty i reklamacje”. Uszkodzenie zostanie sprawdzone, aw przypadku walidacji urządzenie zostanie wymienione lub naprawione. naprawa.

Scenariusz 4:

Wada urządzenia występuje w ramach „3-letniej gwarancji friendlyhouse”.

Rozwiązanie:

Skontaktuj się z nami, aby wyjaśnić Twoją sprawę. Następnie prosimy o przesłanie nam wadliwego urządzenia na własny koszt. Zwróć uwagę na szczegóły w naszej sekcji „Zwroty i reklamacje”. Uszkodzenie zostanie sprawdzone, w przypadku walidacji urządzenie zostanie wymienione lub naprawione. Jeśli usterka jest z winy klienta, ustalimy kosztorys naprawy. Proszę zwrócić uwagę na warunki gwarancji w sekcji „3-letnia gwarancja friendlyhouse”.

Scenariusz 5:

Wada urządzenia występuje po upływie czasu gwarancji.

Rozwiązanie:

Skontaktuj się z nami, aby wyjaśnić Twoją sprawę. Prosimy o przesłanie nam wadliwego urządzenia na własny koszt. Zwróć uwagę na szczegóły w naszej sekcji „Zwroty i reklamacje” Po otrzymaniu wadliwego urządzenia otrzymasz od nas kosztorys naprawy.

 

Wady produktu w okresie gwarancji

Jeśli problemy wystąpią w okresie gwarancyjnym, prosimy o zapoznanie się z ogólnymi informacjami na temat produktów w przypadku zwrotu towarów i wysyłki zwrotnej. Wymiana jest możliwa tylko wtedy, gdy oryginalne opakowanie jest bez zarzutu (brak kleju, notatek itp.). Wszelkie różnice w stosunku do pierwotnego stanu powodują odmowę wymiany lub obniżenie wartości. Nie wysyłaj wadliwych produktów bez wcześniejszej zgody! Często możemy pomóc Ci rozwiązać problem przez telefon. W razie konieczności złożenia wadliwego urządzenia obowiązują następujące zasady:

Skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@friendlyhouse.pl i poproś o bilet powrotny DPD. Proszę poinformować nas szczegółowo o wadzie. Jak tylko otrzymasz bilet powrotny, wydrukuj go i załóż w pudełku wysyłkowym w bezpieczny do transportu sposób. Dodatkowo zorganizujemy dla Ciebie peronal DPD. Jeśli zdecydujesz się wysłać towar inaczej niż za pomocą naszego biletu powrotnego, nie możemy wypłacić żadnego odszkodowania. Jeśli otrzymanie wysłanego towaru spowoduje jakiekolwiek koszty, przyjmiemy paczkę, ale obciążymy Cię kosztami. W przypadku ważnej gwarancji oczywiście zapłacimy za koszty wysyłki. Jeśli wada nie jest brakiem warunków gwarancji lub zobowiązań gwarancyjnych, możemy zaoferować kosztorys niezbędnej naprawy. Jeśli nie można znaleźć wady, koszty kontroli (co najmniej 50 euro z podatkiem VAT) plus koszty wysyłki również muszą zostać pokryte przez klienta.

Zakup unieważnienia w przypadku wadliwego sprzętu

Jeśli otrzymałeś urządzenie, które wydaje się być wadliwe i nie chcesz mieć wymiany lub naprawy, możesz skorzystać z 14-dniowego prawa do odstąpienia od umowy. W takim przypadku procedura jest następująca: Jak tylko otrzymamy zwrot, sprawdzamy urządzenie w naszym dziale serwisowym. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do przyczyny wady zastrzegamy sobie prawo do wysłania urządzenia do autoryzowanego warsztatu w celu kontroli. Jeśli wada nie leży po stronie klienta, natychmiast zwrócimy kwotę zakupu. Jeśli klient ponosi odpowiedzialność za wadę, musimy nalegać na pokrycie kosztów naprawy lub zmniejszenie wartości urządzenia po powrocie.